• Moja płatność nie została pomyślne zrealizowana. W jaki sposób opłacić zamówienie?

    Wpłat można dokonać przelewem na konto:

    PZL Cezal Lublin sp. z o.o.
    Al. Spółdzielczości Pracy 38, 20-147, Lublin
    BANK: Santander Bank Polska S.A. 1 Oddział w Lublinie.
    KONTO: 08 1090 2688 0000 0001 4132 4038

  • Kiedy otrzymam zamówiony towar?

    Jeżeli zamówienie zostało złożone do godziny 12:00, zostanie ono wysłane w tym samym dniu roboczym, jeżeli zamówione produkty są dostępne.

    Jeżeli zamówienie zawiera więcej niż jeden produkt i istnieje konieczność jego skompletowania, czas wysyłki może ulec wydłużeniu.

    W okresach przedświątecznych i świątecznych, a także w przypadku wyprzedaży, czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu ze względu na dużą ilość obsługiwanych zleceń, o czym klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie.

    Informacje o opóźnieniach w wysyłce mogą zostać również umieszczone na stronie sklepu internetowego.

  • W jaki sposób mogę zwrócić towar/odstąpić od umowy?

    Jeżeli od daty odbioru towaru upłynęło nie więcej niż 14 dni oraz produkt nie podlega wyjątkom odstąpienia od umowy wynikających z ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta, należy zgłosić chęć odstąpienia od umowy, a następnie w terminie 14 dni od przesłania zgłoszenia wysłać towar na adres podany na fakturze jako „adres oddziału” widniejący po lewej stronie u góry faktury. Klient ponosi koszt zwrotu towaru. Zwroty towarów przesyłanych "za pobraniem" nie będą odbierane.

    Wraz z towarem należy odesłać dokument zakupu, bądź jego kopię oraz wypełniony formularz odstąpienia od umowy. Jeżeli zamówienie było opłacone kurierowi (za pobraniem), prosimy również o podanie nr konta bankowego do zwrotu kwoty za towar. W przypadku płatności przelewem, środki zostaną zwrócone na konto, z którego została dokonana płatność za zamówienie.

    Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta:

    Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

    Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

    Przekroczenie dopuszczalnego korzystania powoduje, że sprzedawca ma prawo domagać się odszkodowania od konsumenta za zmniejszenie wartości rzeczy lub przywrócenie jej do stany fabrycznego.

  • Czy zamówienie można złożyć telefonicznie?

    W celu złożenia zamówienia telefonicznego proszę skontaktować się z naszym działem sprzedaży pod numerem telefonu 81 446 60 75.

  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zamówiony towar?

    Chęć otrzymania faktury VAT należy określić przy składaniu zamówienia w sklepie internetowym, zaznaczając odpowiednie pole w formularzu. Pamiętaj o podaniu prawidłowych danych firmy wraz z numerem NIP.

  • Czy można odebrać przesyłkę osobiście?

    Istnieje możliwość odbioru zamówionego towaru w jednym z naszych sklepów.

    Salon Medyczny PZL Cezal Lublin sp. z o.o.

    ul. Karmelicka 5, 20-081, Lublin, tel. 81 538 51 35,42, fax 81 538 51 43

  • Czy można zamówić produkt, który mamy w ofercie a nie jest dostępny w sklepie?

    Tak, jest taka możliwość. Dostawa produktów na zamówienie może potrwać do 3 tygodni. Prosimy o kontakt z obsługą sklepu pod numerem 81 446 60 75.

  • W jakich godzinach pracujecie/przyjmujecie zamówienia?

    Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24h/dobę 7 dni w tygodniu. Obsługa sklepu internetowego pracuje w dniach poniedziałek-czwartek w godzinach od 8:00-16:30 oraz w piątek w godzinach od 8:00-14:00. Informacji telefonicznych oraz odpowiedzi na wszelkie zapytania e-mail udzielamy w godzinach pracy.

  • Nie otrzymałem przesyłki, co mam zrobić?

    Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 7 dni roboczych licząc od dnia nadania, prosimy o kontakt z nami w celu uzyskania numeru nadania przesyłki, a następnie sprawdzenie jej statusu na stronie obsługującej nas firmy spedycyjnej w zależności od wybranego sposobu wysyłki towaru.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie

Skontaktuj się z nami

Napisz na adres e-mail:

Zadzwoń: 605 915 544

Odwiedź punkt sprzedaży