Ta strona korzysta z plików cookie ("ciasteczka"). Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies. Dowiedz się więcej. X
Informacje w podsumowaniu zamówienia
Pytania i odpowiedzi

Moja płatność nie została pomyślnie zrealizowana. W jaki sposób opłacić zamówienie? a

Wpłat można dokonać przelewem na konto:

PZL Cezal Lublin sp. z o.o.
Al. Spółdzielczości Pracy 38, 20-147, Lublin
BANK: Santander Bank Polska S.A. 1 Oddział w Lublinie.
KONTO: 26 1090 2688 0000 0001 3451 7030
 

W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

Kiedy otrzymam zamówiony towar? a

Jeżeli zamówienie zostało złożone do godziny 12:00 oraz został wybrany sposób płatności "za pobraniem", , w przypadku dostępności zamówiony towar, zostanie on wysłany w dniu złożenia zamówienia.

Jeżeli zamówienie zawiera więcej niż jeden produkt i istnieje konieczność jego skompletowania, czas wysyłki może ulec wydłużeniu.

Okresowo (przed świętami i w przypadku wyprzedaży czy dużych zamówień) czas realizacji zamówienia ze względu na duża ilość obsługiwanych zleceń może ulec wydłużeniu o czym klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie

Informacje o opóźnieniach w wysyłce mogą zostać również umieszczone na stronie sklepu internetowego.

W jaki sposób mogę zwrócić towar/odstąpić od umowy?a

Jeżeli od daty odbioru towaru upłynęło nie więcej niż 14 dni oraz produkt nie podlega wyjątkom odstąpienia od umowy wynikających z Ustawy o Prawa Konsumenta z dnia 30.05.2014r., należy zgłosić chęć odstąpienia od umowy ma formularzu ( propozycja formularza ) a następnie w terminie 14 dni od przesłania zgłoszenia wysłać towar na własny koszt na adres podany na fakturze jako „adres oddziału” widniejący po lewej stronie u góry faktury. Zwroty towarów przesyłanych "za pobraniem" nie będą odbierane.

Wraz z towarem należy odesłać dokument zakupu, bądź jego kopie oraz wypełniony formularz odstąpienia od umowy. Jeżeli zamówienie było opłacone kurierowi (za pobraniem) prosimy również o podanie nr konta bankowego do zwrotu kwoty za towar. W przypadku płatności przelewem środki zostaną zwrócone na konto z którego została dokonana płatność za zamówienie.

Uwaga

Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy o Prawach Konsumenta:

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Ponadto zgodnie z informacjami podanymi przez UOKiK:

Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Przekroczenie dopuszczalnego korzystania powoduje, że sprzedawca ma prawo domagać się odszkodowania od konsumenta za zmniejszenie wartości rzeczy lub przywrócenie jej do stany fabrycznego.

Czy zamówienie można złożyć telefonicznie?a

W celu złożenia zamówienia bez rejestracji/logowania w sklepie internetowym prosimy o kontakt z obsługą w godzinach pracy sklepu pod numerem 81 538 51 35 lub 81 538 51 42.

Uwaga

Zgłoszenia telefoniczne nie są rejestrowane w systemie sklepu internetowego.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zamówiony towar?a

Chęć otrzymania faktury należy określić przy składaniu zamówienia w sklepie internetowym, zaznaczając odpowiednie pole w formularzu. Pamiętaj o podaniu prawidłowych danych firmy wraz z numerem NIP.

Czy można odebrać przesyłkę osobiście? a

Jest możliwość odbioru zamówionego towaru w jednym z naszych sklepów.

Poniżej znajdą Państwo listę sklepów naszej firmy:

Salony Medyczne PZL Cezal Lublin sp. z o.o.:

LUBLIN

ul. Karmelicka 5, 20-081, Lublin, tel. 81 538 51 35,42, fax 81 538 51 43

ul. Jaczewskiego 8 (SPSK4), 20-954, Lublin, tel../fax 81 742 57 46

Al. Kraśnicka 100 (Szpital), 20-718, Lublin, tel./fax 81 444 64 22

LUBARTÓW

ul. Cicha 14 (Szpital), 21-100, Lubartów, tel/fax 81 448 04 48

ŁĘCZNA

ul. Krasnystawska 52 (Szpital), 21-010, Łęczna, tel./fax 81 752 37 99

CHEŁM

Plac Kupiecki 15, 21-100, Chełm, tel./fax 82 562 87 55

ZAMOŚĆ

ul. Peowiaków 5, 22-400, Zamość, tel./fax 84 638 57 89

BIAŁA PODLASKA

ul. Kraszewskiego 6, 21-500, Biała Podlaska, tel./fax 83 342 14 55

Czy można zamówić produkt, który mamy w ofercie a nie jest dostępny w sklepie?a

Tak, jest taka możliwość. Dostawa produktów na zamówienie może potrwać do 3 tygodni. Prosimy o kontakt z obsługą sklepu pod numerem 81 538 51 35 lub 81 538 51 42.

W jakich godzinach pracujecie/przyjmujecie zamówienia? a

Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24h/dobę 7 dni w tygodniu. Obsługa sklepu internetowego pracuje w dniach poniedziałek - czwartek w godzinach od 8:00-16:00 oraz w piątek godzinach od 8:00-14:00 . Informacji telefonicznych oraz odpowiedzi na wszelkie zapytania e-mail udzielamy w godzinach pracy.

Nie otrzymałem przesyłki, co mam zrobić?a

Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 7 dni roboczych licząc od dnia nadania, prosimy o kontakt z nami w celu uzyskania numeru nadania przesyłki a następnie sprawdzenie jej statusu na stronie obsługującej nas firmy spedycyjnej: http://www.dbschenker.pl/log-pl-pl/start/sledzenie-przesylek-eschenker lub Poczty Polskiej: http://emonitoring.poczta-polska.pl w zależności od wybranego sposobu wysyłki towaru.

Jak długo trwa zaksięgowanie wpłaty za zakupiony towar dla zamówień opłaconych przelewem?a

Wpłaty są z reguły księgowane w ciągu 24h, maksymalnie 2 dni robocze. Oznacza to, że wpłaty realizowane np. od piątku do niedzieli są księgowane maksymalnie we wtorek. W momencie gdy pieniądze zostaną zaksięgowane na naszym koncie, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wpłaty i zmianę statusu zamówienia w sklepie internetowym.

Czy możliwy jest zakup na raty lub leasing?a

Tak, mamy dostęp do finansowania dla naszych klientów na bardzo korzystnych warunkach. Przy zakupie środków trwałych zapewniamy pomoc w uzyskaniu leasingu finansowego, operacyjnego lub pożyczki leasingowej. Więcej informacji o ratach i leasingu można znaleźć na naszej stronie https://cezal.lublin.pl/pl/i/Finansowanie-zakupow/45 lub dzwoniąc bezpośrednio u naszego partnera finansowego AssetLife pod numer +48 690 999 003

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z nami!

Napisz na adres:

esklep@cezal.lublin.pl

Zadzwoń:

81 538 51 35

Odwiedź punkt sprzedaży:

Znajdź najbliższą lokalizację

Zapoznaj się też z ...

REGULAMIN

Zanim rozpoczniesz zakupy w naszym sklepie, zapoznaj się z treścią obowiązującego regulaminu.

Czytaj

BIEŻĄCE INFORMACJE

Sprawdź nowe oferty dostępne w sklepie.

Czytaj
 

Ostatnia aktualizacja:

25.05.2018r.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl